Słoneczna witamina D

Posted on Posted in zdrowie

Praktycznie każdy z nas powinien suplementować witaminę D3. Przynajmniej w okresie od jesieni do wiosny, a jeśli nie ma okazji wychodzić na słońce (praca w biurze!), lub smaruje skórę kremem z filtrem przeciwsłonecznym, to również i latem.

Jeżeli czujesz ogólne osłabienie i zmniejszenie odporności organizmu,
masz problemy ze skórą, kośćmi, zębami, cierpisz na jakieś dysfunkcje układu nerwowego i mięśniowego ( np. drgania mięśni, mrowienia, drętwienia) i częste zapalenie spojówek, to polecamy zainteresować się tematem (a zacząć np. od oznaczenia poziomu stężenia wit. D we krwi).

Więcej info o witaminie D na stronie Medycyna Praktyczna

4 thoughts on “Słoneczna witamina D

  1. Lekarz polecił mi bym regularnie zażywała witaminę D, zwłaszcza w zimie, gdy jest zimno, szaro ;/ w taką pogodę czuję się strasznie zmęczona 🙁 Pani aptekarka poleciła nam D-Vitum, do tego codziennie co najmniej 30 minut spaceru i czuję się rewelacyjnie

  2. Fantastic images, the colour and depth of the pictures are breath-taking, they attract you in as though you belong of the composition.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *